Můj super box říjen 2019

02.10.2019

Máme tu říjen a s ním i další unboxing food boxu. Nějak se to sešlo všechno naráz a nestíhám ochutnávat všechny novinky, které mi doma přistály. 

Nejvíc mi udělala radost veganská majonéza od Hellmann's po které již pokukuji od doby uvedení výrobku na trh. I když to není zase tak dávno. Veganské majonézy nám chutnají víc, než ty klasické a proto jsem ráda, že mohu vyzkoušet i tuto. ⏩Dalším překvapením jsou hned dvě novinky, které zatím nelze koupit v marketu a proto se jedná o exkluzivní příležitost ochutnat výrobky jako jeden z prvních. Prvním jsou sterilované okurky bez konzervantů a umělých sladidel. Tento produkt bude k dostání až v průběhu roku 2020. Vegetariánské kuličky v rajčatové omáčce od Knorr jsou sice polotovar, ale složení nemají zase tak špatné a sůl s kořením je dokonce na posledních místech. Lze jej koupit až v půlce října, jen a pouze v Tescu. ⏩Lipton Bio zelený čaj Green Nature se velice hodí k tomuto období, kdy bych nejraději zalezla do horké vany a vylezla až na jaře. ⏩Organický snack pro malé děti budou věnovány, protože mi bohužel takové výrobky nechutnají a lepí se mi na zuby. Daruji je kamarádce pro malou cácorku. ⏩S Bonduelle strouhanou zeleninou již zkušenosti mám z předešlých boxů. Nekoupila bych je, protože si myslím, že takové produkty podporují lidi k pohodlnosti. Navíc koupit mrkev či celer a nastrouhat, přijde rozhodně na menší částku. ⏩Špagety se vždycky hodí a Adriana je docela dobrá značka. Sice jsem si koupila nedávno v bezobalovém eshopu, ale i tyto využiji. ⏩Pochutiny, které přišly postupně zezobeme s manželem, protože je jinak do domácnosti nekupuji a je to trochu jako svátek. 

Dle mého soudu se food řijen od Super boxu určitě povedl na jedničku. Každý si přijde na své a vše se v domácnosti využije do posledního kousku. 


Jak jste byli spokojeni s boxem tohoto měsíce? Budu ráda za Vaše postřehy.


© 2020 Život jedné retro ženy. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky