Masožravky

01.06.2020

V pěstování masožravých rostlin jsem úplný začátečník, pokud teda nepočítám jednu mucholapku, kterou jsem utýrala k smrti na základní škole. 

Kvůli pracovní vytíženosti není v naší domácnosti možný žádný domácí mazlíček a tak jsem přemýšlela, čím si tuhle prázdnotu v duši zaplnit. Až jednou v hobby marketu na mě koukaly tyhle krásná stvoření. 

Šprlice (Sarracenia), Láčkovka (Nepenthes) a Masožravka podivná (Dionaea muscipula).


Holkám se u nás na slunném parapetu krásně daří. Už jsem je teda přesadila do větších květináčů, aby měly více prostoru prosperovat. Pijí jako duhy, takže jim nejmíň třikrát denně dolévám odstátou vodu do podmisky. Lásky moje nás za to zbavily otravných octomilek a já už pokukuji po dalších druzích, které si budu moci koupit. 

Mucholapka nám dokonce začala i kvést a ne neumírá, jak jsem se dočetla na netu. 


© 2020 Život jedné retro ženy. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky